Warsaw Shore Sezon 3 odcinek 5 Premiera

Warsaw Shore 3 Odcinek5

5 odcinek Warsaw Shore już dostępny online, a w nim  na imprezkę-niespodziankę, którą organizuje Alan wpada Ptyś i jego dziewczyna Kaja. Para poznała się dzięki programowi – Kaja to siostra Alana! To właśnie z powodu Kai Kuba zrezygnował z udziału w 3 sezonie programu. – Niestety nie zobaczycie mnie w 3 sezonie Warsaw Shore. Dzięki programowi przeżyłem niesamowitą przygodę, której nie odbierze mi nikt, ale też dzięki programowi poznałem wyjątkową osobę, na której mi bardzo zależy… czas zejść ze sceny i dać szanse komuś młodemu. Panowie żadna przygoda na najwyższym poziomie nie da Wam tego, co prawdziwa miłość kobiety – napisał wtedy na swoim FB.Kim jest ta tajemnicza, seksowna brunetka? Kaja Kwiecińska pochodzi z Olsztyna i jest modelką. Ma 22 lata i waży 54 kilo przy 169 centymetrach wzrostu. Ma idealne wymiary – 90-64-90! W najnowszym odcinku Warsaw Shore pokazuje też, że umie się doskonale bawić!

 

ONLINE:

warsaw shore 3 sezon odcinek 4

LUB
warsaw shore 3 sezon odcinek 5

Wersja do pobrania

download warsaw shore 3 episode 1

//

Skomentuj

